Molėtų rajono savivaldybės penkių mokyklų komandos bei partnerių, Molėtų r. kultūros įstaigų, atstovai dalyvavo Tūkstantmečio mokyklų programos Molėtų r. savivaldybės švietimo pažangos plano „Mokykla kiekvienam“ mokymuose apie kultūrinį ugdymą ir naujo ugdymo turinio kūrimą.
Mokymų programos pirmosios dienos tema „Įvadas į kultūrinį ugdymą“. Prisiminta kultūros samprata, kalbėta apie individo bei organizacijos kultūrą, kokią įtaką ir kodėl mokyklos kultūra gali turėti ugdymo rezultatams mokykloje. Aptarti mokyklos kultūros tipai bei kultūrinio ugdymo modeliai mokykloje, ugdymo turinio ir gyvenimo mokykloje galimybės. Mokymų metu išryškinta pozityvios mokyklos kultūros kūrimo aspektai, mokinių kultūrinės ir kūrybiškumo kompetencijų ugdymo bei kompetencijų vertinimo svarba.
Mokytojų komandos dirbo grupėse, atliko kūrybinę užduotį apie naujo ugdymo turinio integravimą į formalųjį ir neformalųjį ugdymą, siekiant plėtoti mokinių kultūrinę kompetenciją.
Mokymų pabaigoje mokytojams buvo pateikta savarankiško darbo užduotis – pagal mokyklos tipologijos vertinimo klausimyną atlikti savos mokyklos kultūros įsivertinimą.
Mokymus vedė dr. Arvydas Girdzijauskas, Klaipėdos Vydūno gimnazijos direktorius.