Visiškos įtraukties modelio įgyvendinimas Molėtų pradinėje mokykloje

Projekto tikslas – didinti įvairių ugdymosi poreikių turinčių mokinių įtrauktį į bendrojo ugdymo klases. Sudaryti 1 atvirąją klasę, išbandant visiškos įtraukties modelį Molėtų rajono savivaldybės Molėtų pradinėje mokykloje. Projekte dalyvaus Molėtų pradinės mokyklos 2 c klasė (nuo 2023 m. rugsėjo 1 d.). Šioje klasėje mokysis 23 mokiniai, iš jų 1 turi didelius ugdymosi poreikius, 1 – vidutinius ir 2 – nedidelius ugdymosi poreikius.

Didelių ugdymosi poreikių mokinys reikalauja ypatingo dėmesio, ypač padedant įsijungti į mokymąsi, stiprinant mokinio pasitikėjimą savo galiomis, sprendžiant bendravimo su vaikais ir suaugusiais problemas, mokant teisingai spręsti kylančias problemas, valdyti savo emocijas ir atsaką į kitų vaikų elgesį. Mokiniui, turinčiam kompleksinius sutrikimus (aktyvumo, dėmesio, emocijų), reikalinga logopedo, specialiojo pedagogo, mokytojo padėjėjo, psichologo pagalba, taip pat ilgalaikės socialinio pedagogo konsultacijos, orientuotos į savęs, savo emocijų supratimą, valdymą, socialinių įgūdžių ugdymąsi, savivertės stiprinimą.

Mokantis pagalba reikalinga ir kitiems šios klasės mokiniams, turintiems SUP dėl sulėtėjusios raidos, specifinių mokymosi, kalbos sutrikimų, ypač mokantis skaitymo, rašymo, taikant alternatyvius mokymosi metodus, parenkant tinkamas mokymosi strategijas, priemones.

Planuojant spręsti problemas projekto veiklomis bus užtikrintos visų vaikų teisės, mažinama atskirtis, stiprinami bendruomenės tarpusavio ryšiai, užtikrinama kokybiška švietimo pagalba kiekvienam mokiniui, didės vaikų, turinčių specialiųjų ugdymosi poreikių įtrauktis, bus formuojami savivaldaus mokymosi įgūdžiai, siekiant asmeninės pažangos.

Projekto vykdytojas – Molėtų rajono savivaldybė.

Projekto partneriai: Molėtų pradinė mokykla.

Projekto tikslinė grupė: Molėtų pradinės mokyklos 2 C klasė, kurioje mokosi 23 mokiniai, iš jų 1 turi didelius ugdymosi poreikius, 1 – vidutinius ir 2 – nedidelius ugdymosi poreikius ir visi kiti 19 mokinių, besimokančių šioje klasėje, klasės mokytoja, antroji mokytoja ir mokytojo padėjėja.

Projekto rezultatai: specialiųjų ugdymosi poreikių turintiems mokiniams sudaromi individualūs ugdymosi planai. Kas du mėnesiai analizuojama vaiko pažanga pagal tam laikotarpiui iš(si)keltus ugdymo(si) tikslus, uždavinius (esant poreikiui dažniau), atsižvelgiant į pasiekimus ir daromą pažangą koreguojami individualūs ugdymo(si) planai. Įsteigtos naujos pareigybės: 0,5 et. antro mokytojo ir 1 et. mokytojo padėjėjo.

Projekto trukmė – 2023 m. rugsėjo 1 d. – 2025 m. rugpjūčio 31 d.

Projektui skiriama finansavimo suma – 36 889 Eur.

Projektas finansuojamas LR švietimo, mokslo ir sporto ministerijos lėšomis.

Paskutinis atnaujinimas: 2023-11-09, 11:32:01
Pastebėjai problemą? Pranešk!